ტრენინგის მეოთხე დღე
ტრენინგის მეოთხე დღეს განვიხილეთ შეფასების სტრატეგიები.არსებობს შეფასების ხუთი სტრატეგია.აქედან ირველი ოთხი სტრატეგია ძირითადად არის განმავითარებელი, ხოლო მეხუთე სტრატეგია არის განმსაზღვრელი.პირველით ვამოწმებთ მოსწავლის წინარე ცოდნას და ვიყენებ მეთოდს ვიცი, მინდა ვიცოდე.მეორე სტრატეგიით ვამოწმებ მოსწავლის დამოუკიდებლად მუშაობას და თანამშრომლობას ,ამისათვის ვიყენებ პროექტის გეგმას და ჯგუფზე დაკვირვებას. მესამე სტრატეგიას ვიყენებ მოსწავლეს თუ როდის და სად სჭირდება დაკვირვება.ამისათვის ვიყენებ არაფორმალურ დაკვირვებას და შემთხვევების ჩანიშვნას.მეოთხე სტრატეგია ემსახურება მოსწავლის ცოდნის გაგებას და წახალისებას,ამისათვის ვიყენებ წერილობით და ზეპირ ტესტებს. მეხუთე არის განმსაზღვრელი, ვამოწმებ მოსწავლს მიერ შექმნილ პროდუქტს,მთლიან პორტფოლიოს.
ტრენინგის მეოთხე დღეს განვიხილეთ შეფასების სტრატეგიები.არსებობს შეფასების ხუთი სტრატეგია.აქედან ირველი ოთხი სტრატეგია ძირითადად არის განმავითარებელი, ხოლო მეხუთე სტრატეგია არის განმსაზღვრელი.პირველით ვამოწმებთ მოსწავლის წინარე ცოდნას და ვიყენებ მეთოდს ვიცი, მინდა ვიცოდე.მეორე სტრატეგიით ვამოწმებ მოსწავლის დამოუკიდებლად მუშაობას და თანამშრომლობას ,ამისათვის ვიყენებ პროექტის გეგმას და ჯგუფზე დაკვირვებას. მესამე სტრატეგიას ვიყენებ მოსწავლეს თუ როდის და სად სჭირდება დაკვირვება.ამისათვის ვიყენებ არაფორმალურ დაკვირვებას და შემთხვევების ჩანიშვნას.მეოთხე სტრატეგია ემსახურება მოსწავლის ცოდნის გაგებას და წახალისებას,ამისათვის ვიყენებ წერილობით და ზეპირ ტესტებს. მეხუთე არის განმსაზღვრელი, ვამოწმებ მოსწავლს მიერ შექმნილ პროდუქტს,მთლიან პორტფოლიოს.
Комментариев нет:
Отправить комментарий